yoga

Nu har jag äntligen testat på det jag har velat göra så länge, alla kompisar har tipsat om det och alla kändisar har det som en livsstil så jag tänkte att så farligt kan det inte vara och det var det inte heller. Det var super kul !
Jag trodde aldrig att yoga skulle vara jobbit men det var fan inte lätt, alla möjliga ställningar man skulle stå i, hålla balansen och tänka på andningen. (andas ut genom näsan och in genom näsan, töm all luft i lungorna, jag blev jätte yr i början.)
Jag blev faktiskt lite svettig efter och lyckades till och med sträcka axeln.

Skoldagen var rolig, jag och issa drog till stan efter lunchen eftersom att vi har två underbara timmars lunchrast på måndagar. Vi gick runt och kollade efter vinterstövlar eftersom att båda behöver ett par, vi gick även runt och kollade efter stickade tröjor för det vill jag ha massor av i höst  har jag bestämt mig för. Provade även de skönaste uggsen i världen och dom ska jag ha !
Köpte en superbra nagelfil och det var det enda inköp som fick bli idag, haha. Nu ska jag hoppa in i duschen sedan chilla lite innan min älskling kommer från jobbet. Stackare som jobbar ända till 9 idag, jag lider med dig gubben !
Vi hörs imorgon ! Pussilussi


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Jag älskar dig gumman! <3

2008-09-04 @ 13:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0