wisteria lane

Hej alla glada läsare, jag är hemskt glad idag !
Börjar redan må lite bättre, kanske inte blir sjuk om jag har tur. Har precis pratat med min älskade sebastian och han hade köpt mina födelsedagspresenter idag, ååh jag som är så nyfiken. Kan knappt vänta, ska bli så spännande att se vad man får av alla !

Om 30min så slutar vi, då ska jag sätta mig på tvärbanan och läsa min gossigirl sedan ska jag hem och kolla på en film och kanske ska ta en powernap innan min baby kommer.
Jag kommer ha en toppen kväll, det vill jag lova. Jag och issa har massor med underbara planer för våran framtid !
Du är bäst vännen, jag älskar dig.

Nu ska jag skriva vidare om min berättelse, vi ska skriva om en dramatisk sak som vi antingen har sett på film eller TV eller något som hänt oss. Jag skriver om orkanen på Wisteria lane, tyckte den var spännande och passande.


Kommentarer
Postat av: Rebecca (:

förstr det! (:

2008-09-09 @ 15:31:15
URL: http://rebeccalundgren.se
Postat av: Anonym

Haft en skön tisdag? Har du bestämt dig om du ska vara blond eller brunett?

2008-09-09 @ 16:50:33
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ska bli skoj att se hur snygg du blir i håret :) Det har varit en skön tisdag fast man har jobbat.ska bara slappa med min kära,,slappa i soffan & slö titta på tv :) Ha en skön kväll..

2008-09-09 @ 19:32:55
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0