vad är din hudtyp?

Igår var jag som sagt på hudanalys, det började med att alla tjejer kom dit. Vi fick en kopp te och Sandra, hon som är marknadsförande för dessa produkter, började berätta vilka produkter som fanns och så skickades som runt så att vi fick lukta och testa.
Hon berättade även lite om företaget, produkterna som dom jobbar med kommer från USA. Dessa produkter är de fjärde mest kända produkterna i världen! Dom funkar super bra och är hälften så dyra som alla Estée Lauder&Lancome krämer.

Man fick sticka in huvudet i en aparat som såg ut som en gammaldags kamera, ni vet en sån där som man har en duk över huvudet, och där inne blev det ett lila ljus. Du kunde se dig själv i en spegel som satt precis framför och Sandra satt och tittade genom ett litet fönster på andra sidan.
Min hy var trott (därför var den lite vitaktig i maskinen) och jag hade även igentäpta porer runt näsa och haka (dessa blev oranga i maskinen). Efter det fick vi prova en av hennes krämer och bara sätta på i halva delen av ansiktet och efter det skulle hon kolla i maskinen igen. Den sidan som man hade applicerat krämen på var nu skimrande lila, det är så din hy ska vara.
Hon skrev även upp en liten lapp på vilka produkter jag skulle behöva, alla dessa produkter skulle gå på kanske 800kr och eftersom att jag redan har köpt sprillans nya produkter som jag är nöjd med men inte till lika dyrt pris så tänker jag använda klart dom innan jag börjar fundera på nya. Men jag är definitivt intresserad!

Om två helgdagar ska alla tjejer mötas igen och då ska Sandra ta med sina kompisar som är makeup artister, dom ska lära oss att sminka oss som riktiga kändisar, haha.
Det ska bli jätte kul, då hoppas jag även att Malin följer med igen!

Om ni själva är sugen på en hudanalys så kostar det 250kr. Men om ni hör av er till mig och vi går en gång när Sara, sebbes syrra som ska utbilda sig, är med och ska lära sig så är det helt gratis!

Kommentarer
Postat av: Malin

Nej men vad kul och intressant det låter! Hyn är ju väldigt viktigt :) Följer gärna med någon gång.

Ha en bra kväll! Puss

2008-09-30 @ 20:46:54
URL: http://malingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0