up to the top

Det gick bra att gymma idag, körde ett riktigt styrkepass. Tränade bröst och axlar så nu är jag helt slut när jag ska lyfta något, så var det förut också när jag hade tränat benen då var dom som spagetti.
Tog en dusch när jag kom hem och sedan smorde jag in mig med lite brun-utan-sol och fixade mina naglar. Imorgon ska sebbes syrra göra en hudanalys på mig, berättar mer om det imrogon!
Lite senare efter middagen kommer det upp lite bilder från gårdagen


om det är några som vet hur man poasar så är det vi!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha söta!

Love you !

2008-09-28 @ 18:58:28
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: mandarinen_93

shit, vare farsan som tog bilden?

2008-09-28 @ 21:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0