super helg

Min helg har varit underbar på alla sett och vis, har hunnit göra jätte mycket saker och hunnit träffa många ! Har även hunnit träna och kollat ut mina höstfavoriter !
Jag har provat jordens snyggaste jeans från Killah, spanant in snyggaste jackan från H&M och gått in dom skönaste uggsen i världen som snart ska bli mina.
Här kommer några bilder från våran fika, blev tyvärr ingen outfits bild. Men mina kläder var endå inte så speciella den dagen. Snart måste jag fortsätta med min franska och sedan kanske kolla på några avsnitt av DH? Det var verkligen dö länge sen jag kollade på det ! Vi hörs imorgon allihopa, efter jag har varit på gymmet.
Gah jag älskar att träna !


inne på kiks, jag tror inte att någon var beredd på ett kort där. hoho


jag och emmy, jag gör min fågelmin. fattar inte hur jag gör


här är mina tjeje ! bara lilla frida som fattas <3



Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

Å va fina ni är tjejer, saknar er!!

2008-09-15 @ 11:00:54
URL: http://fridamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0