stora skjortan

Nu är jag äntligen hemma men ska snart iväg igen, ska fika med min kära Malin i vällingby. Det var typ år sen vi sågs!
Dagen har varit bra lite små seg med 3 timmars datorkunskap bara, detta får bli ett snabbt inlägg eftersom att malin redan väntar i vällingby.
Efter fikat ska jag hem och äta middag och sedan ta en sväng förbi gymmet, ska bli skönt att gymm igen ! Det blev en liten paus där när jag sträckte min axel men nu är jag igång igen ! Ska även träna på måndag och då får jag lite sällskap av mina tjejer. Vi hörs ikväll, här kommer en outfit.


fick en stor skjorta av mamma, den är såå skön!


mina raggsockor åkte på


armband - pappas kusin
nagellack - mavala


skjorta - fått av mamma
långt linne - bikbok
sockor - indiska
skärp - köpt i lyksele
skor - nilsson
jeans jacka - flash


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0