skrivkramp

Hej allihopa!
Sitter på en tråkig svenska lektion just nu, eller den är egentligen inte tråkig men jag har fått skrivkramp och det är hemskt segt ! Vi ska skriva en berättelse om något dramatiskt som har hänt, blev äntligen klar med den texten efter mycket slit och får nu veta att vi ska skriva om texten till en tidningsartikel.
Asså jag hatar verkligen tidningsartiklar, det låter så torrt och tråkigt! Jag vill få ner en del av mig i det jag skriver, jag kan inte skriva på något bestämt sett för då blir det bara jätte fel. Så nu passar jag på att skriva av mig på bloggen där jag får skriva precis hur jag vill och vad jag vill!
Jag och steph sitter och knaprar på en Kellogs bar, den är så god! En blandning av müsli, choklad och hallon. Muums, perfekt mellanmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0