mörka kvällar

Det typiska hösttecknet har kommit, förutom den bitande kylan på mornarna och löven som börjar bli gula och ramla av träden så har dom mööörka kvällarna kommit !
Vilket jag älskar med hösten, alltid när jag kommer hem från skolan brukar det redan börja skymma, då drar jag alltid på mig mina raggskockor och kryper upp i en mysig stickad tröja, tänder lite ljus och gör en kopp te och sedan börjar jag att plugga ! Allt med hösten är inte depigt, jag älskar den !

Ska börja leta massor med kläder nu, får släpa med issa in till stan någon mer dag. Hon är så otroligt bra att shoppa med, den tjejen. Jag behöver för mycket saker och pengarna räcker ju inte till, tyvärr.
Har precis målat mina tånaglar i en vinröd sexig färg, hade tänkt ta mig en kopp te och sedan lägga mig och läsa. Alltid skönt att lägga sig i tid !


fick världens idé, när jag ska sova hos dig sebastian nästa gång så ska vi ta med oss ett täcke och en filt ut. lägga oss på gräsmattan och mysa medans vi ligger och kollar på stjärnorna.
mysigt va ?

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Lördag it is. Idén blir fullspäckad. Dag på stan först, sen det. I LOVE YOU!

2008-09-04 @ 23:49:28
Postat av: Anonym

Fin bild..jätte vacker..

2008-09-07 @ 19:18:54
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0