modellcasting

Har varit i stan hela eftermiddagen och shoppat presenter, min kära syster fyller år nu på lördag. Vi skulle ha bjudit släkten och haft ett litet kalas men idag blev hon sjuk och ligger nu i sängen med 39 graders feber, lilla gumman. Tycker så synd om henne, hon som hade sett fram emot att träffa alla och få alla presenter.
Men nu ska jag berätta om mina planer som jag nu har fått bekräftade, jag och issa ska kanske stå som hårmodeller !
Okej, det är inte alls säkert men det kommer hit ne känd frisör från italien tror jag (märket som han jobbar med, davison, är iaf italienskt) som är känd och bra som satan. Han ska ha sin modevisning här och dom behöver hårmodeller så jag och issa ska dit på lördag och se om vi har turen att få bli hårmodeller för hans kollektion eller vad man ska säga. Han ska klippa oss, färga och styla. Om han vill göra för mycket förändringar med mitt hår så är jag osäker på om jag kommer säga ja, jag vill inte komma hem till sebbe med page och typ lila hår? Nej tack

Efter det ska jag möta upp sebbe i stan, vi ska äta lunch tillsammans och sedan får vi se vad vi hittar på. Vi behöver egentligen inte göra så mycket tsm för att ha kul, vi har så kul endå i varandras sällskap !
Vi kanske ska kolla på en film, ta en promenad, kolla runt i lite affärer. Allt mysigt som vi brukar göra, nu ska jag käka middag och sedan läsa min bok. Läser den varje morgon och eftermiddag när jag är påväg hem, kan verkligen inte lägga ifrån mig den !

Hade så brottom idag så det blev tyvärr ingen dagens outfit, lovar en imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0