min dag

Den här dagen har inte varit så jätte speciell, det har inte hänt så mycket och har bara haft tråkiga lektioner.
Efter skolan åkte jag hem, gjorde mig en macka, varm choklad och ett ägg och sedan drog jag till gymmet. Fan vad skönt det var att träna igen, jag har inte gymmat länge men gillar det verkligen ! Kunde inte träna förut eftersom att jag varit sjuk och sen har andra saker kommit ivägen men idag fick jag äntligen träna igen.
Imorgon blir det fika med mina kära tjejer, jag ska möta malin,malin & emmy 1 i vällingby och efter det ska jag till min baby där jag även ska sova över. Super mysigt dag tycker jag att det låter som !
Nu ska jag luta mig tillbaka i min nybäddade säng och läsa lite gossip girl innan middagen är klar, men först en outfit !
PUSS


Tee Tommy Hilfiger
Långt svart linne BikBok
Strumpbyxor


(hemskt dålig bild, håller på att tjata på en ny förfullt!)
svart kofta H&M
skärp mammas gamla


en puss till min pojkvän !


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha tack! ;) Haha nejdå, du kan vara lugn lilla vännen. Dig blir man bara glad av! :D



Sjukt söt bild gumman. I love you. <3

2008-09-12 @ 19:52:18
URL: http://maldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0