jag ska bli journalist

Kom precis hem från vällingby, fikat med malin var jätte mysigt och blev väldigt lyckad. Vi gick även förbi din sko när vi hade fikat klart och malin köpte då sina blivande höst/vinter stövlar. Åh jag blir så avis, vill också hitta ett par snygga stövlar. Om jag inte hittar några som jag är nöjd med imorgon tänker jag fan sätta mig ner och grina!
Nu är det plugg som gäller, ska ju skriva på min tidningsartikel. Efter det ska jag göra lite middag och sedan blir det ett varmt bad!
Vi hörs sen / N


Jacka H&M
Väska Wedins


Cardigan - Lyle&Scott
Tunika Lindex
Jeans Cubus

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för idag gumman, det var jätte mysigt! Du kommer säkert hitta ett par fina stövlar imorgon! :) Älskar dig

2008-09-22 @ 19:02:49
URL: http://malingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0