jag och issa ska bli världens bästa frisörer !

Hej alla ! Jag sitter just nu i skolan i världens skönaste soffa med laptopen i knäet och en underbar person bredvid mig.
Jag och issa sitter och jobbar med en uppgift vi precis fått, vi ska göra en handbook som ska innehålla verktygslära. Vi ska ha det som en verktygs manual i framtiden, vi gick även upp till salongen och kollade lite. Det är fortfarande stökigt men nu börjar dom få plats på saker och ting, tror jag ska ta lite kort när det blivit klart så ska jag visa er !
Nu måste vi återgå till arbetet, hoppas det är lunch snart. Min mage skriker efter mat så nu ska vi kila till pressbyrån och köpa oss något gott.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du ska bli min framtida frisör! Inte sant? ;) Love you sweetie

2008-09-02 @ 16:31:37
URL: http://maldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0