jag gör plugget kul

Hej på er
Har precis tagit ett långt skönt bad, det var verkligen underbart. Var helt slut efter dagen, vet inte varför jag var så trött idag.. Men nu känner jag mig som en ny människa och hade tänkt sätta igång med lite plugg. Jag fick byta språk till franska men efter den lektionen ångrade jag mig nästan, haha. Vi fick en jätte stor läxa med massor av glosor, meningar och gramatik som är till nästa gång då vi ska ha "prov". Men jag är ju superwomen så jag ska få alla rätt, har tänkt lite ljus nu och gjort mig en kopp te. Sitter nu på min skoldator och greveholm är såklart på på den andra bärbara.
Det här kallar jag mysig pluggmiljö, ska börja med att skriva klart min desperata wisteria lane uppsats på svenskan och sedan ska jag ta tag i franskan !


världens snyggaste pojkvän med mina mjukisbrallor, haha.
du är ju för söt baby !


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh vad gullig du är gumman, tack vad glad jag blir! :)



Jag älskar er också. Jag blir typ glad av er, haha.

2008-09-11 @ 21:29:27
URL: http://maldrin.blogg.se/
Postat av: Sebastian

VAD GULLIG DU ÄR! I LOVE YOU TOO.



ps. bjuder på den ds.

2008-09-12 @ 00:06:13
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0