idag är det en speciell dag, på två olika sätt

Min älskling ringde mig vid 9, vi var ju tvugna att ha ett god morgon samtal för sedan börjar han att jobba.
Idag är det den 20de, det innebär att vi har 9 månader! Lovely
Idag ska vi även fira mig och sofa, släkten kommer hit på middag och vi ska ha en super trevlig dag. Ska lägga mig och kolla lite på Pelle Svanslös, hoho love it. Men först ska jag försöka hinna läsa ut min gossip girl bok innan ikväll för jag vet nämligen att jag kommer få en bok av min käre morfar och den boken kommer jag inte kunna hålla mig ifrån länge utan att börja läsa! Hatar att ha massor med halvlästa böcker som man aldrig riktigt läser klart så nu ska jag fan läsa ut den!
Vi hörs sen :) pussilussi


min kärlek till dig är obeskrivlig

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja, jag håller med! :)

2008-09-20 @ 10:07:28
URL: http://lissapersson.blogg.se/
Postat av: Frida Madeleine

Fina ni är!

2008-09-21 @ 15:42:41
URL: http://fridamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0