hemma hos sebbe utan sebbe

Hellu alla!
Sitter hemma hos min älskling men för första eller andra gången så är han inte här. Nej min lilla sötnos jobbar till 9 idag så när han är påväg hem tänkte jag fixa lite te och mackor som är färdigt tills han kommer hem. Då är jag väl en bra flickvän? Haha. Har varit här sen 5, suttit och fixat lite saker, spelat lite tv-spel och tittat på tv. Nu hade jag tänkt slänga mig i sängen och läsa min braiga bok som jag glömde här senast jag var här.
Vi hörs sen gullisar!


Kollade på ett program nyligen om varför Nicole hade blivit känd, hon är ju varken med i en film eller är bra på att sjunga.
Och varför är alla så galna i just hennes stil och hennes insekts solglasögon har blivit världens trend.
Det kanske är jag som ska svara på den frågan eftersom att jag är en av alla som beundrar hennes stil men jag vet inte svaret, jag har bara alltid gillat henne.


Kommentarer
Postat av: angelica

hej gumman! tack för kommentaren.

när DU kommer upp ska DU ge MIG din jävla snygga stil typ ;o duin blogg är bäst

love you

2008-09-27 @ 19:57:46
URL: http://bajsmakargatan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0