helgen räddar mitt liv

I början tyckte jag skolan var så kul, allt var nytt och spännande men nu vill jag bara hem hela tiden. Jag vill ta ett varmt bad, fixa mina naglar, göra ansiktsmask och hårinpackningar, titta på mysiga filmer, städa och fixa i mitt rum, ligga och läsa i flera timmar, mysa med min älskling. Känns som att skolan tar upp allt, blää jag vill vara ledig hela tiden!
Nu har vi rast och jag sitter och knaprar på en god macka från skolans cafeteria, idag har vi en skit seg dag men efter det ska jag hem och packa och sedan drar jag till sebbe. Ska bo hos min älskling hela helgen, kommer få lite svårt att blogga så mycket men några inlägg kommer ni få lite då och då :)
Har tagit kort på mina presenter men måste bara ladda över dom till datorn, nu ska jag kolla runt på lite andra bloggar och njuta av dom 5 minutrarna som är kvar på rasten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0