god morgon hösten !

Igår gick jag och la mig jätte tidigt, somnade i soffan vid 10 men mamma väckte mig så jag släpade mig till sängen och somnade vid halv 11. Fattar inte hur jag kunde bli så trött efter träningen, var helt död !
Imorse kom pappa in och väckte mig, han tyckte att jag skulle följa med honom ut på en promenad och välkomna hösten. Det var en perfekt höst morgon, solen sken, det var lagom kallt och alla löv börjar falla från träden. Vi kom hem för kanske 10 min sen, jag är heeelt slut!
2 timmar har vi varit ute och gått, halv 9 fick jag lov att gå upp men kände mig utvilad och pigg så varför ligga kvar ?

Nu ska jag äta lite frukost, jag och pappa har köpt nybakat bröd på ett bageri vi gick förbi, ska även ta en dusch och sedan börja göra mig iordning. Fåt skjuts till vällingby av min kära pappa så slipper jag hålla på att krångla med tunnelbana.
Om jag har tid lägger jag nog upp dagens outfit men annars får ni den imorogn !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0