fullspäckad vecka

Gud vilken skön dag jag har haft idag!
På morgonen när vi hade frisörteknik så fick vi börja klippa våra dockor! Men eftersom att jag är en av alla vänsterhänta i klassen och våra lärare är sega på att beställa in så fanns det inga saxar för oss. Vi fick sitta och titta på när alla andra klippte i tre timmar, kul liksom.
Efter lunchen hade vi en mysig svenska lektion, jag och issa låg och läste i soffan i tre timmar! Jag älskar verkligen att läsa och få sjunka in i den egna lilla världen. Hade tänkt berätta lite om hudanalysen som jag och Malin var på igår men det får bli lite senare, nu ska jag hjälpa mamma och damsuga och sedan ska jag lägga mig och läsa lite.


och jag som trodde att jag bar med mig hela mitt liv när jag var ute?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0