födelsedags presenter

Hann ta några kort på mina presenter innan jag sprang hemifrån.


ett par sötvatten pärlörhängen fick jag av min kära sebastian


fick ett par skinnstövlar av min kära familj, längtar tills det blir lite kallare ute så att jag kan inviga dom!


och så fick jag en jätte god parfym av min älskling, han bjöd även ut mig på en super mysig middag.
jag är den lyckligaste tjejen som har dig


fick även en friis & company väska av mamma och pappa och ett litet kit med clinique produkter av min gulliga syster.
har ju även klippt mig och klippningen slapp jag betala själv så det fick också bli en födelsedagspresent :)
är super nöjd med alla presenter! Men längtar galet tills sebbe fyller år för då får jag ge mina presenter!


Kommentarer
Postat av: Malin G

Fina stövlar gumman! <33

2008-09-26 @ 12:23:38
Postat av: freja

Vilka roliga grejer! Du är skitsnygg i din nya frisyr.

kram

2008-09-26 @ 18:32:26
URL: http://freia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0