flushed away

Idag är jag hemma och är sjuk, mår faktiskt inte så jätte dåligt men bättre att vila upp sig när man börjar känna att det är något på gång än att gå till skolan och sedan komma hem med 40graders feber och ligga sjuk i en vecka.
Har precis legat och kollat klart på bortspolad som jag började kolla på igår, jag är lite barnslig när det gäller filmer, föredrar tecknat ! Hoho. Men den var grymt bra och rolig, det är det som är fördelen med att ha en lillasyster som älskar tecknade filmer, då har vi alltid bra filmer hemma !
Nu ska jag göra mig lite frukost och sedan sätta på en ny film, tror att det får bli Shrek den här gången.





Kommentarer
Postat av: Sebastian

Man ska våga stå för det man tycker och oavsett vad det gäller för filmgenré så passar det alla! ;P

2008-09-08 @ 13:58:23
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0