evelina & madeleine

Hej allihopa, hoppas ni mår bra! Jag mår iaf great, idag har vi fått lära oss att tvätt dockor och att föna med rundborstar och paddelborstar. Ni fattar säkert inte så mycket men det var skit kul för det gick så bra !
Tog några bilder på salongen och när jag och issa arbetade, dom kommer här ! :)


alla våra schampoon, inpackningar och stylingprodukter som vi får använda.


där vi ska sitta och klippa sen, jätte sköna stolar faktiskt


alla våra vagnar med alla saker i, jätte kul att vi fick en egen för då kan man hålla sakerna snygga


jag förbereder mig


jag och min docka, jag har döpt henne till Evelina


work it


issa jobbar förfullt med sin docka som hon har döpt till madeleine

så nu ser ni hur kul vi har om dagarna, så himla sköna lektioner!
om 40 min har vi språk, jag ska kriga för att byta från spanska till franska. klarar mig inte utan min tvilling issa!
idag när jag kommer hem ska jag sätta på en film och spela tt spel jag inte spelat på år. vi hörs sen allihopa, nu ska vi plågas med språk i 3 timmar. PUSSI

Kommentarer
Postat av: Dina

fyfan va kul!

2008-09-11 @ 15:55:23
URL: http://myfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0