en snygg brunett med lugg

Nu har jag äntligen kapat av mitt jäkla ruffs till hår, åååh det känns så skönt!
Sebbe tycker att jag är jobbig som pratar om mitt hår hela tiden men det får han tåla, haha. det blev en perfekt brun färg och luggen blev precis som jag ville ha den men allt känns så ovant. Det känns som att jag vill peta bort något som hänger ivägen i pannan, men det är väl bara att börja vänja sig brownie!
Min söta baby sitter just nu och gör ett litet franska prov till mig, jag ska rå förhöras eftersom att jag har ett litet miniprov i franska imoorgon. Världens skönaste dag, börjar halv 1 med bara en lektion. Greeeat, ska in till stan efter med mammi och sofia. Vi ska shoppa loss verkligen, massor med höstsaker som måste inhandlas!
Vi hörs imorgon babes, nu blir det pluggipluggi.


bilder säger ju egentligen inte allt, det är lite annorlunda i verkligheten men jag är nöjd som fan!
måste bara lära känna min nya frisyr lite bättre

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken snygging:P det blev jättefint!

2008-09-17 @ 19:50:23
URL: http://freia.blogg.se/
Postat av: Malin

AHH! Det blev skit snyggt! Du passar så jäkla bra som brunett! Jätte snyggt!!! Nu är vi två brunetter i vårt gäng ;)

älskar dig

2008-09-17 @ 20:22:17
URL: http://malingod.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad fin du blev i håret gumman. mycket, mycket finare :) får komma och hälsa på mig snart :D

2008-09-17 @ 22:12:58
Postat av: Rebecka

Skitsnyggt! :)

2008-09-17 @ 22:25:54
URL: http://bexxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0