en för dagen

Här slänger jag in dagens !
Blev ett långt träningspass idag, hela 1 och en halv timme ! Har precis tagit en skön dusch och väntar nu på att mitt vatten ska börja koka så att jag kan fixa lite kötbullar och makaroner. Ska sedan tända lite ljus i mitt rum, slå på greveholm och plugga lite franska.
Vi hörs imorgon babes, ha en najs kväll nu!


en snabb liten bild
en somrig tunika från lindex som jag matchar med ett par jeans som jag lånat av min kära vän sara.


örhängen från H&M och halsbandet som jag alltid har på mig som min gulliga pojkvän köpt när han var i London


en snabb bild på hela mig medans jag borstar tänderna, det blev stressigt imorse eftersom att jag försov mig en hel timme!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

S - N - Y - G - G !

2008-09-15 @ 22:50:23
URL: http://twiggys.blogg.se/
Postat av: S

haha älskling! dom där jeensen hade jag fan glömmt bort ;)

2008-09-16 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0