davison

Hello everybody !
Jag och issa sitter i våran favorit soffa som vi alltid gör, jag har ätit ett äpple för att få upp mitt blodsocker lite. Det är helt sjukt  vad snabbt det sjunker när jag är i skolan (jag kanske är alergiskt mot skolan?)
Vi har nyss varit uppe och fixat iordning i salongen och schampooneringen, gud så fint det börjar bli ! Vid 10 kommer det en kille som ska berätta om alla produkter som vi ska använda och efter det så ska vi få prova det på varandra, iih det ska bli så kul !
Ska berätta en rolig sak sen när jag kommer hem också, eftersom att det inte är riktgit säkert än så vill jag inte säga nåt än men lovar att berätta sen när jag vet mer !
Nu ska vi börja gå upp för nu är rasten slut, vi hörs sen

.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skola går du i :)?

2008-09-04 @ 18:38:53
Postat av: natalie

john bauer

2008-09-04 @ 18:43:35
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0