chic & love

Usch & fy, jag har en sån himlans huvudvärk. Vi hade matte i 3 hela timmar idag, skyllde på det när huvudvärken började komma men jag tror också att det beror på att jag har druckit dåligt idag och ätit hemskt dåligt har jag också. Fy på mig.
Första dagen jag chillar efter skolan idag, jätte skönt faktiskt. Har saknat mina chilldagar med the sims, greveholm, läsa lite skvaller och ligga i sängen med en bra bok i famnen. Just nu läser jag världens bästa bok som jag bara måste tipsa om, PS Jag älskar dig. Den är sååååå bra, och eftersom att jag är så känslig när det gäller kärlek så börjar jag gråta efter typ varenda sida. Tänker alltid hur det skulle kännas om jag skulle förlora min kära sebastian, men det kommer ju inte att hända så så ska jag inte tänka !

Nu ska jag göra iordning en latte innan maten och läsa vidare i min bok, imorgon ska vi få tvätta våra hår med salongens olika schampoon, man fick lära sig idag vilken hårtyp man hade och vad som skulle passa mig bäst ! Ska bli spännande att se hur bra dom funkar, om vi elever har tur kanske vi t.o.m. får rabatt när vi handlar just från det märket sen.
Ska ta med mig kameran någon dag och fota allt kul som händer !
Jag hör av mig imorgon, här kommer även outfiten för dagen !


jordens dåligaste bilder, lovar att lägga upp bättre imorgon !
hade så brottom så hann inte riktigt.


jag hade iallafall på mig
Tee - Abercrombie & Fitch (fått av sebbe)
Mjukis kjol - GinaTricot
Skärp - VeroModa
Cardigan - Lyle & Scott
Strumpbyxor - H&M

måste bara berätta dagens snyggaste kombination jag hade på mig, trenchcoat & raggsockor.
riktigt snyggt vill jag lova

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Ja vårat förhållande kommer inte ta slut än, gråt inte för våran skull! ;)

<3

2008-09-04 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0