blä för mensvärk!

Förlåt så hemskt mycket för dålig uppdatering men igår så hade jag så fullt upp och allt var så mysigt och perfekt så ville inte sätta mig och blogga mitt i allt.
Jag fick verkligen jätte fina presenter, lägger upp bilder på dom imorgon! Jag och min bästa pojkvän var ute och åt sedan åkte vi hem till mig där vi tog en fika med te och tårta och då öppnades även presenter.
Sedan tog vi en taxi hem till sebbe och där hade vi det super mysigt hela kvällen.

Idag har jag och sebbis varit i stan, jag bjöd honom på lunch och han köpte en suuuuper cool mobil, en HP touch Diamond. I början var jag lite skeptiskt men nu är jag dö avundsjuk! Sedan när vi var påväg hem så åkte vi förbi solkungen, skönt att bli lite brun nu i höstmörkret.
Har även hunnit gymma idag, körde ett hårt styrkepass för benen så nu är dom bara spagetti. Träffade några gamla kompisar på gymmet och den ena av dom har jag inte sett på evigheter.
Ikväll orkar jag inte lägga in några bilder på presenter och outfits utan det får bli någon annan dag. Ikväll måste jag packa för i helgen ska jag bo hos sebbe medans mina föräldrar ska till landet, men först måste jag hoppa in i duschen och så blev jag hemskt sugen på att kolla på en harry potter film.
Ojoj, får nog ta att börja om jag ska hinna med allt!
Hejsvej leverpastej

                                                                               

Kommentarer
Postat av: Filippas Corner

Håller med dig, Blä för mensvärk!

2008-09-25 @ 20:28:31
URL: http://filippaheberlein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0