bättre lycka nästa gång

Jag lovar att berätta om gårdagen men först vill jag bara nämna en sak, jag har blivit sjuk ! Så tyck synd om mig för jag skriver för eran skull nu, det tar på krafterna att knappra runt på tangenterna. Haha

Igår gick jag upp kl 7 på en lördag, nytt rekord för mig. Gjorde mig iordning och åkte in till t-centralen för att möta upp issa och hennes pojkvän, vi började gå mot vårat mål men det gick betydligt sämre än vad vi trodde. Vi gick vilse det första vi gjorde och kom 30 min försent men det gjorde inte så mycket eftersom frisören Tim inte kom förräns vid 11 och vi var där 10. När han kom fick alla ställa upp sig på en rad och han gick runt och kände på allas hår, jag hade sagt innan att jag inte ville klippa av mig allt hår och eftersom att han bara ville ha korthårsmodeller så fick varken jag eller issa den turen att posa framför kameran. Men han sa att han kunde ta våra nr och ringa nästa gång han behövde modeller, det är väl ett plus?


steph, tony som inte ville synas och my.


paula, anton och denise


jakke & issapissa
alla dessa människor är mina kära klasskompisar förutom jakke då (issas pojkvän)


en modell som hade blivit klippt av tim


och här är en till, snacka om att killen kan klippa. jag älskar dom !
mitt mål är att bli lika duktig, hah.


eftersom att jag och issa inte kom med gjorde vi sällskap till tuben och sen åkte jag hem, tog en dusch och packade om väskan och åkte tillbaka till stan för att möta upp min älskling. vi gick till MQ först av allt eftersom att det är en av sebbes favorit affärer och mycket riktigt så hittade vi saker direkt. Han köpte två par jätte fina v-ringade t-shirts. Efter det gick vi till kungshallarna och åt lunch, eller han åt och jag drack min vitamindrink. Sedan gick vi till gallerian och delade på en brownie med glass och kollade i lite fler affärer, sedan åkte vi hem och hade en super mysig kväll hemma hos sebbe. Vi såg på PS. i love you. Jag säger bara att jag har aldrig gråtit så mycket till en film, ska skriva en recension om både boken och filmen sen så håll utkik!
Nu måste jag vila mig lite så att jag inte blir sämre, älsklar att bara sjuk för då får man läsa så mycket, har kommit in i ett lässtadium nu. Ska börja på Gossip girl - det finns bara en av mig och efter det har jag en hel hög med böcker som jag vill läsa.


jag och min baby i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0