700 baby

Nu hade jag tänkt bädda ner mig i sängen med min varma vattenflaska som jag brukar ha vid fötterna och benen för att inte frysa, lite mysigt faktiskt.
Såg nu att det här blir mitt 700de inlägg. Lite coolt, snart uppe i 1000. Lovar att säga till då, så kanske jag hittar på något kul, vem vet. Har ringt och sagt god natt till sebbs som jobbar för fullt, han är så duktig så! Imorong blir det en vanlig och tråkig dag, datorkunskap & engelska.
Det kommer bli mycket bloggande vill jag lova, kommer inte ha något bättre för mig så kika in då !
Puss och god natt kära läsare


inte alltid man är beredd på bild, haha!

Kommentarer
Postat av: Sebastian

SNYGG!!!!!!

2008-09-19 @ 00:22:35
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0