08.45

God morgon guys, idag har jag egentligen sovmorgon men vakanar alltid så tidigt när jag vet att jag får sova ut. Så typiskt mig! Gick och la mig tidigt igår så känner mig utvilad och taggad för lite franska, man kan aldrig plugga för mycket som sebbe brukar säga!
Snart ska jag hoppa in i duschen men först göra lite frukost så att jag får lite energi. Ska möta issa och steph kl 12 i liljeholmen, sedan drar vi till skolan för att käka lite lunch. Efter skolan blir det somsagt stan, lovar att lägga upp alla mina inköp sen när jag kommer hem.

Nu hade jag tänkt ligga och tänka ut vilka kläder jag ska ha på mig under dagen, vet inte om jag vill ha jeans, strumpbyxor och en mysig tröja eller en snygg kjol. Usch vad det är svårt att vara tjej.
Ska försöka fixa min lugg idag också som står åt verkligen alla håll, aja det verkar ju som att jag har lite att göra så måste dra nu men vi hörs såklart sen!


gud vad jag blev sugen på the holiday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0