tipsis

Som sagt så var jag nere hos min frisör och köpte upp mina pengar på lite hårtoningar. Färgade mitt hår för inte alls länge sen men har redan börjat få en liten utväxt och mitt blonda hår syns igenom på vissa ställen, dom varnade för att det skulle bli så eftersom att jag hade så himla blondt hår innan.
Dom tipsade mig om att köpa två st så att det inte skulle synas igenom och även sitta i ett tag, det gick på 300kr. Inte så farligt för så bra produkter! Så nu ska jag be min personliga lilla frisör (sebbe) att färga mitt hår, och när han gör det så vet jag att det blir ett bra resultat.


Toningen finns bara att köpa hos frisören även fast den kommer från Wella, finns i alla möjliga färger och du får bra råd och tips på köpet om du handlar på salong!
150kr st för en fin färg som håller ett tag och ger håret en underbar glans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0