shopping m sara

God eftermiddag!
Måste bara säga att det är så himla skönt med lov, har massor med sköna planer och kommer få det toppen!
Idag var jag med min älskade Sara i vällingby, behövde en ny stickad tröja och självklart var hon super söt och ville följa med mig in. Måste bara säga att bättre smakråd får man leta efter! Vi gick runt i alla affärer och sedan tog vi en fika på coffe house by george där jag drack den godaste chai latte jag någonsin druckit.
Här kommer bilderna på mina inköp! Hoppas ni alla får en trevlig kväll


tee från MQ
(på bilden ser den bara ut som att den "hänger" men sitter mycket bättre i verkligheten)


stickad tröja H&M
den är lite stickig men jag älskar den


en vanlig bas t-shirt


två par vita strumpor att ha under mina stövlar
då slipper jag frysa om mina tår när det blir kallt ute!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hejsan! Jag vet :) Det ska verkligen bli superroligt, hoppas på att lägga upp snygga storstads och shoppingbilder därifrån sen! Det blir väl 1 år och nästan 9 månader nu, det är sjukt länge. Grattis till er 10 månaders dag lite i efterskott sådär :)

2008-10-25 @ 22:10:24
URL: http://sofiesoderman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0