nygräddade bullar uppe i brålunden

Här är det bak i full gång, igen.
Jag älskar verkligen att baka, det är så kul att min syrra har börjat vara med så slipper man göra allt själv, då blir det dubbelt så roligt! När jag kom hem fick jag en liten stund för mig innan vi körde igång, tog en kopp kaffe och en god macka. Kröp upp i soffan bland alla tända ljus och kollade på pelle svanslös som stod på.
Nu medans bullarna jäser ska jag sätta mig och läsa i min harry potter som jag började på igår, och snart ska vi springa upp till grannarna som bor högst upp. Mammas och pappas kompis fyller nämligen år idag och dom har gjort mat som man kan plocka själv ifrån, får se om jag hittar något trevligt!
Vi hörs senare, ikväll blir det en vanlig hemma kväll.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad gott med bullar! :) Behöver prata med dig sen, du vet om det som vi diskuterade lite grann igår, om du förstår. Smsar imorn. Älskar dig <33

2008-10-10 @ 19:40:15
URL: http://malingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0