nu är det bara...

...exakt 2 månader kvar innan man vaknar upp med snö utanför fönstret (!), julklappar som hänger i en julstrumpa bredvid sängen, god mat hela dagen lång, väntan på att få öppna alla julklappar som ligger i högar runt granen.
Julen är den bästa tiden på hela året! Märks det att jag längtar? haha. Kan inte låta bli att räkna ner dag för dag...



Nu befinner jag mig i min säng med datorn som sällskap, har gjort en kopp vanilj te med mjölk och honung. Har även tänkt lite ljus och efter jag har kollat alla bloggar så hade jag tänkt läsa lite i min hp.
Min dag har varit perfekt, har studiedag idag så vaknade upp hos min pojkvän och vi hade en underbar morgon med mycket skratt och mys, som vanligt. Efter det åkte jag till stora mossen där jag mötte upp pappan till barnen som jag ska vara barnvakt åt. Fick nycklarna och lite ytterligare information och jag börjar redan efter höstlovet, det ska bli så spännande!
Ska dricka upp mitt te och njuta av den härliga julkänslan som spritter i kroppen, ikväll blir det hemmakväll med familjen så får se om jag slänger in ett inlägg senare!

Over and out <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit på dig:P:S

2008-10-25 @ 15:23:14
Postat av: jennifer

gud va myyysigt. längtar så otroligt mycket :)

2008-10-26 @ 14:36:41
URL: http://fashionbyjen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0