mina chillkvällar <3

Hejsan allihopa!
Idag har jag haft en helt ok dag. Men den stunden jag hade när jag kom hem var betydligt bättre, fick skjuts hem av min super söta daddi och då fick jag även pussa lite mer på min pojkvän innan jag skulle hem och plugga. När jag kom hem hade jag en mysig pluggstund för mig själv med lite té och skön musik men kände mig lite rastlös så tog en skön promenad ner till frisörsalongen Weiss för att köpa lite ny toning till mitt hår!
Nu ligger jag i sängen och bara njuter av min helt lediga kväll, tittar såklart på Greveholm medans jag håller på att fixar och trixar med datorn. Godis påsen ligger här tryggt bredvid mig och jag ska snart börja läsa en ny Gossip girl bok och sedna bläddra i min nya Chic som damp ner i brevlådan i eftermiddags!

Jag känner mig som världens lyckligaste tjej, kanske för att jag är det.


on my way

Kommentarer
Postat av: Malin

Så underbart otroligt söt du är gumman <3 Syns imorn! Puss

2008-10-08 @ 19:41:38
URL: http://malingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0