massage maybe?

Hellu babes!
Ber såklart hemskt mycket om ursäkt för att jag var så dålig med uppdateringar igår men igår var det sebbes dag så det blev massor med andra roliga grejer!
Jag ska inte rabbla upp hela dagen precis men det började med att hans föräldrar kom in och sjöng kl 9 på morgonen, det var jätte gulligt. Och då öppnade han lite presenter och sedan la vi oss och somnade om, haha.
Vi vaknade lite senare och då fick han mina presenter, jag gav honom ett Dfi wax, en tröja från MQ och en halsduk från samma ställe. Vi hade världens mysigaste morgon och åt en jätte god frukost, på kvällen bjöd jag honom på middag.
Meeeen vet ni vad jag kom på idag, jag missade GG. Helvete, tur att jag har en pojkvän som kan ladda ner.

Efter skolan skulle jag egentligen fått massage men hon hade inga tider över så det får bli nästa måndag istället, ska hem och plugga till matte provet som är på onsdag sedan ska jag såklart läsa lite harry potter och efter det ska jag åka till vällingby där jag ska möta upp Sara, Malin & Emmy. Vi ska på en sminkkväll hos en tjej som heter Sara, ska bli spännande!
Vi hörs sen, nu ska jag fortsätta plugga Anatomi



Jeans tights Bikbok
Linne Cubus
Cardigan H&M
Halsband SOLO
Armband Present
Sjal DollarStore

Kommentarer
Postat av: Sebastian

G O R G E O U S

2008-10-14 @ 02:04:57
URL: http://twiggys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0