harry potter is my life

Förlåt att det blev ont om bloggande igår, men jag hade sovit 5 timmar och var så jäkla trött!
Vi hade en jätte mysig kväll, började med att vi köpte godis och hyrde 1ans film eftersom att den inte fanns med i min samling. Sedan började vi kolla men det blev några pauser för kaffe, glass och promenader. Kl 3 slutade vi att kolla och gick och la oss. Vakande kl 8 och då väckte jag dom andra så vi gick upp och kollade på 5an!
Dom filmerna är verkligen så bra, jag får rysningar av varenda sak som händer!
Mamma och pappa kom sedan och hämtade mig och vi åkte in till vällingby, köpte massor med saker och åt en god lunch. Sedan åkte vi förbi sebbe och hämtade upp honom, vi tog en promenad i regnet och mötte upp en kille som sebbe skulle köpa lite spel av till sin gamecube som jag ska äga honom på nästa helg! Hihi baby du är kööörd.
Fram mot kvällen kollade vi på harry potter, jag vet att jag är skönast i världen för jag kan verkligen inte tröttna! Vi hade en perfekt kväll och min baby fick även lite massage och då slutade det med att han somnade och då kunde jag inte heller hålla ögonen öppna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0