gamla stan

Hej allihopa!
Malin sov hos mig igår och vi hade en jätte mysig kväll, kollade på massor med filmen och låg och pratade om allt och inget. Idag mötte vi upp resten av tjejerna och åkte in till gamla stan för att fika, vi sprang runt på vart enda fik men det var fullt överallt men tillslut hittade vi ett jätte mysigt ställe där vi slog oss ner. Jag var typ den enda som inte drack kaffe men har börjat tröttna på det, tycker inte det är så gott längre. Min nya favorit är te eller varm mjölk med honung!
Efter fikat åkte jag förbi gymmet och körde lite styrka så nu känner jag mig duktig, snart ska jag tillbaka till malin igen och vi kommer få en super trevlig kväll!


söta emmy


söta jag


mina söta malins


jag och min kära malin, bilden hade ju varit lite snyggare om jag inte hande blinkat så därför klippte jag bort ist

Kommentarer
Postat av: Malin God

Söta ni är, jag ser ju glad ut, haha!

Du är verkligen världens bästa vän Natalie, du får mig verkligen att må bra. Jag älskar dig vännen, du är bäst <3

2008-10-18 @ 23:04:50
URL: http://malingod.blogg.se/
Postat av: Frida Madeleine

Fina ni är tjejer! Älskar er lika mycket o kommer alltid o göra även om jag inte är med er så mycket...<3

2008-10-21 @ 16:55:05
URL: http://fridamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0