det heter faktiskt gainomax!

Idag har jag gymmat med mina girls, det gick prima men nu är jag rätt så trött! Tränade ben och rumpa idag, avslutade även med lite mage. När jag promenerade hem drack jag som vanligt en gainomax, perfekt efter träningenn!
Jag och min älskling tycker olika om hur man uttalar det, jag vet att jag säger fel (uttalar nämligen exakt som det stavas) men då skrattade han och berättade hur det egentligen uttalades.
Har tagit ett skönt bad och även ätit ett rejält kvällsmål så nu känner jag mig fit for fight igen! Imorgon ska jag nämligen inte försova mig så hade tänkt kolla runt bland lite bloggar sedan läsa en stund och sen ta och sova faktiskt!
God natt, vi hörs såklart imoron! Åker då hem till min baby direkt efter skolan för att nörda lite på hans nya spel och sedan drar vi hem hit, slänger nog in ett litet inlägg.


LC heart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0