depp-dag

Usch, idag är det en riktigt depp dag. Sebbe skulle upp tidigt idag och dra till jobbet men jag ville ju inte att han skulle dra, ville ligga och mysa med honom under en filt hela dagen. Men var tvungen att åka hem i det här piss vädret för att hämta några grejer som jag glömde att sebbes mamma skulle ha och om typ en timme ska jag tillbaka till vällingby igen för att träffa malin!

High school musical 3, herregud säger jag bara.
Efter att vi hade sett filmen fick jag världens lyckokick! Till och med sebbe tyckte att den var okej, när den kommer ut ska jag springa till affären direkt och haffa åt mig den och sedan blir det high school lan tjejer!


Kommentarer
Postat av: Malin

Det kan du ge dig på! Gud vad jag är kär i high school musical, så sjukt bra! :D Pussss

2008-10-31 @ 13:30:24
URL: http://malingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0