dagens planer

God morgon guys!
Idag blir det födelsedags firande för imorgon fyller nämligen min älskling år! Hela 19år blir du, stoor pojke.

Ska börja med att städa lite i mitt rum
Göra låte jobb åt pappsen och tjäna lite extra pengar
Åka till Sebbe
Färga mitt hår
Fixa lite inför kvällen
Spela TV-spel
Pussas

En skön dag blir det, mysigt när det är sånt här höstigt ruggväder ute! Ska göra iordning lite frukost och sedan lägga mig i sängen ett tag till. Känner mig seg idag, vaknade upp mycket under natten och hade svårt att sova.


Kommentarer
Postat av: Malin

Gratta honom från mig!

Du nästa helg, kan inte vi göra något på fredag då. Kanske sova hos dig eller så, och sen på lördagen är det väl make up saken. Hör av dig på sms gumman, det är bra att planera tidigt.

Älskar dig <3

2008-10-11 @ 11:02:40
URL: http://malingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0