barnvakten natalie

Hellu sweeties!
Min dag har varit riktigt bra faktiskt, morgonen och dagen tillbringade jag hemma hos min sötnos. Vi chillade hela dagen, så skönt utan stress och bara ligga och dega i timmar. Men kl 4 skulle han till jobbet så på slutet fick vi det lite stressigt,menmen han hann iaf!
När jag kom hem tog jag det bara lugnt men halv 6 skulle jag iväg igen, skulle nämligen på en "jobbintervjuv" hos en barnfamilj som ville ha en barnvakt, och jag fick jobbet! Jobbar två ggr i veckan till en bra lön och jätte söta barn hade dom också, ska bli jätte kul att få något att göra efter skolan!
Nu ska jag skriva lite på en svenska grej vi har och sedan hoppa in i duschen, vi hörs imorgon! Då har jag sovmorgon btw, snacka om naaajs!


im the happiest girl in the world

Kommentarer
Postat av: Malin God

Vad roligt! Hur sökte du in till det? <3

2008-10-19 @ 20:34:59
URL: http://malingod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0