artistry fuktighetsmask

Tycker det är så himla skönt att ta bort sminket direkt när jag kommer innanför dörren om man endå inte ska iväg ikväll. För ibland känns det som att sminket ligger som ett litet täcke över hyn, så när jag hade lite tid över innan plugget testade jag min nya fuktighetsmask som jag köpt av sara. Tog på ett tjockt lager på dom områderna där jag behövde mer fukt och lät det verka i 10 min, den var verkligen jätte skön! Man kände att den gav fukt till huden medans den värkte och när man tvättade bort den kändes huden jätte härlig.


jaa.. man kan ju inte vara snygg hela tiden


Fuktighetsmask från Artistry
240:-  Suuuper bra är den!


Kommentarer
Postat av: angelica

hello girl do you know that you're the best cousin in the hole world?

jag älskar din natalie! kolla in min blogg, ska snart skriva en sak (aaaaaaaa

<3

2008-10-26 @ 12:03:38
URL: http://bajsmakargatan.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0