11.00 en torsdag

Idag mår jag verkligen toppen bra, vi slutade kl 11 så det betyder att jag har hela eftermiddagen på mig själv hemma till att ha en riktig mysstund!
Har gjort iordning lite té, tänkt ljus, burrat in mig i mitt duntäcke och självklart så är greveholm på. Det var länge sen jag kollade på det faktiskt, med tända ljus och greveholm så får jag den perfekta julkänslan.
Efter min mysiga lilla stund för mig själv så ska jag åka till min älskade morfar, köpte lite fika påvägen hem så vi ska äta goda bakelser, dricka ännu mer te och bara prata! Fram mot kvällen ska jag även hinna med en stund på gymmet, då blir det bröst och axlar som ska tränas!
Nej nu ska jag mysa vidare, vi hörs sen.


tända ljus och höst är gjort för varandra


lovelove


vanilla


med honung är det mums!


min lilla myshörna i min favorit soffa

Kommentarer
Postat av: Marina

ja,det är verkligen höst!fin blogg

2008-10-10 @ 14:54:26
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0