tröttare än vanligt, varför?

Förstår inte varför jag är så otroligt trött nu efter lovet, lovet är ju till för att vila upp sig och det tycker jag att jag definitivt har gjort! Men idag när vi hade svenska så satt jag och läste men 5 min innan vi skulle gå på rast så lutade jag mig mot issa och råkade somna till och precis då kom läraren, great! Men hon blev itne så sur som tur var.
Nu ska jag göra en bild analys och slutar efter det, efter skolan ska jag åka hem och ta en powernap och efter det blir det gymmet! Har inte tränat på hela lovet men ätit massor med godis, pizza och jag vet inte vad. Så nu är det dags för ett riktigt hårt och skönt styrketränings pass. Here we go!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0