stort behov av min baby!

Hej alla!
Idag är jag allmänt seg och är på ligga-i-sängen humör. Mamma och pappa har precis börjat riva hela köket så allt är typ i en enda stor kaos.. Så jag ligger instängd på mitt rum och läser och väntar min älskling som ska sova här idag.
Dagen och kvällen igår med sara var toppen, men jag orkar inte dra upp allt vi gjorde så ni får lite bilder att kolla på ist!


vi tog en sväng till stan, sara var på riktigt shopping humör!


lidingötäcke <3


jag har hittat mina pumps som jag vill ha på nyååååår!


det blev ansiktsmask, nagelmålning, massa snack och te.


i love you honey

Kommentarer
Postat av: Anonym

I LOVE YOU TO <3

2008-11-02 @ 20:58:42
Postat av: Dina

fin fina pumps!

2008-11-03 @ 21:29:18
URL: http://myfanclub.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0