plugg-kicken

Skolan kan ibland vara så fruktansvärt tråkig men den här dagen var både kort och rolig faktiskt, mamma kom till min skola eftersom att vi skulle ha utvecklingssamtal och det gick bra tycker jag! Många positiva kommentarer om att jag är social och aktiv på lektionerna och sköter mina inlämningar, det är ju alltid roligt att höra?
När jag och mammsen var påväg hem svängde vi förbi donken och sedan gick vi in på Ica. Jag har varit sugen på julmust verkligen hela dagen och nu fick jag äntligen släcka min jultörst!


en lusselängd, chai te, julmust och sofies mode.
kan det bli bättre?

nu är jag taggad till tusen för att plugga, efter det ska jag läsa ut min harry potter bok och sedan börja på en ny i min bokhylla, får se vilken det kan bli..

Kommentarer
Postat av: Frida Madeleine

harry potter natalie :), söt du!

2008-11-18 @ 18:33:35
URL: http://fridamadeleine.blogg.se/
Postat av: Sara hihi

du får uppdatera lite oftare sötis! :) dags att ses snart också! stan när studiebidraget kommit? puss!

2008-11-19 @ 20:37:17
Postat av: Malin

Hahaha tackar! :D

Åh gud vad mysigt det verkar. Nu blev jag sugen på att göra samma sak, tihi. Var chai-teet gott? :)



Love you!

2008-11-20 @ 11:26:44
URL: http://maldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0