ingen träning för min del

Idag blir det ingen träning, för jag vart så trött när jag kom hem och kände mig så otaggad och då vet jag att träningen endå inte kommer ge någonting. Så jag tog en kopp te och två mackor medans jag pratade med min sjuka pappa som var hemma idag, stackare.
Hade tänkt hinna med lite plugg ikväll och även läsa min braiga bok!

När jag är hemma och tar det lugnt så får jag alltid massor med ideér och nu hade jag tänkt att varje gång jag målar mina naglar så lägger jag ut resultatet och vilket nagellack jag använder. Vissa kanske tycker det är helt ointressant men jag själv skulle bli tipsad, så jag får väl se vad ni tycker..



here is the first one

ett svart nagellack från H&M med färgen mysteri (tror jag den hette)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0