bad day

God middag i detta otroligt trista och blöta väder!

Jag är hemskt ledsen för att jag har varit så dålig på att uppdatera, men har inte loggat in på datorn på hela helgen faktiskt. Alltid skönt att ta en liten paus från cybervärlden!
När jag kom hem idag var jag blötare än blötast och skakade som bara den, vi skulle ta en powerwalk idag på idrotten och jag trodde att det skulle vara roligt. Men när vi hade gått i 5 min visade det sig att det skulle börja regna och när vi kom in i skogen så spöregnade det, jag hade bara en jeansjacka på mig och inget mer. Så fick lov att vira halsduken runt huvudet för att inte bli plaskblöt. Denna tortyr varade i en hel jäkla timma innan vi fick komma in i värmen igen och nu har jag skavsår stora som min tumme.
Tack för att issa och min älskade pojkvän gjorde mig på lite bättre humör iaf!


såhär snygg var jag idag!
olycklig och blöt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0