a toast to the future

Snö, snö och åter snö. Jag älskar det!
Som ni märkt är jag rätt så seg på att blogga nu för tiden men det beror på att jag har bättre saker för mig så därför hade jag tänkt ta en paus och vet inte riktigt när jag återkommer men det dyker väl upp lite inlägg då och då. Min helg har varit helt underbar, på fredagen fick jag träffa min älskling efter två veckors uppehåll, om jag hade saknat dig! Och på kvällen hade vi en mysig tjejmiddag med mina girls, vilket var skit härligt det med! På lördagen bakade jag, malin och emmy lussebullar och pepparkakor, på eftermiddagen tog jag med mig några bullar och gick hem till sebbe. Vi hade en otroligt mysig kväll, söndagen spenderade vi i kungsträdgården där vi åkte skridskor, efter det tog vi en fika och myste och pratade. Det är så lätt att allt man gör med kompisar och pojkvän är samma saker som man gör hemma, efter skolan orkar man inte hitta på något. Men den här helgen var händelserik och alldeles perfekt!









nu ska jag dricka mitt chai te och äta mina pepparkakor, funderar på att plugga lite och sätta på sagan om ringen. blev så sugen på den när jag hörde en låt på youtube.
och lite senare ikväll kanske jag ska slå in lite julklappar, varför inte?
puss på er sötnosar, vi hörs någon gång. jag försvinner såklart inte föralltid för då skulle varken ni eller jag överleva!



Kommentarer
Postat av: Sebastian

Vackrare flicka får man leta länge efter.

2008-11-25 @ 11:54:37
URL: http://twiggys.blogg.se/
Postat av: Frida

Du är underbar gumman!

2008-11-26 @ 11:47:06
URL: http://fridamadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0