today is the day

God kväll !
Idag har jag haft en super mysig dag med min älskling, det började med att vi möttes upp i vällingby, tog en shoppingtur, en kaffecool på donken och sedan hem till sebbe.
När vi var i vällingby gick vi in i en game affär (vet inte varför men jag har hamnat i en harry potter period, är beroende av böckerna och gick in för att köpa spelet. men jag och min barndoms bästis spelade alltid harry potter och de vises sen när vi var små, kul att prova på det igen liksom.) Affären hade slut på alla harryp potter spel, där ser ni, inte bara jag som är harry potter nörd.
Eftersom att jag har världens bästa pojkvän så laddade han ner det till mig när vi kom hem till honom, sitter det med nu i handen med ett stort smile på läpparna, han är verkligen bäst ! I alla lägen.
För en stund sen kom pappa in med nygräddade pannkakor och glass, muums vad gott det var. Är propp mätt, kommer kunna somna bra på min mätta mage. Nu ska jag ta och sova, godnatti.



¤Jeans Tiger
¤Tunika VeroModa
¤Keps Pojkvän sebbes
¤Armband H&M
¤Kavaj Flash



¤Body Gina Tricot
¤Hårinpackning, Brun utan sol, Nivea Lip Care H&M
¤Fotoram Åhléns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0